woensdag 7 augustus 2013

Uitgelezen in juli

Niet zo veel gelezen deze maand.

Alsof het voorbij is van Julian Barnes

en

Zomernachtsessies (gesprekken met durvers).

Twee totaal verschillende boeken.

Het boek van Julian Barnes vind ik het beste dat ik tot hiertoe van hem langs.

Zomernachtsessies las dan weer als ontspanning.

Volgende maan ga ik proberen er meer uit te lezen. We gaan 9 dagen naar Frankrijk en ik wil daar toch zeker drie boeken uitlezen. Maar ga er toch maar vier meenemen. Of vijf.
Tips zijn welkom !

4 opmerkingen:

  1. Eerste keer dat ik reageer, maar ik heb erg genoten van "En uit de bergen kwam de echo" van Hosseini en ook "Inferno" van Brown was goed.
    Ik heb beide boeken gekocht, en wil ze gerust ook uitlenen!
    Groetjes
    Tinneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje voor de tips Tinneke.
      Dat eerste boek heb ik al dus dat gaat alvast mee. Het tweede van Brown weet ik niet zo. Denk niet dat het wat voor mij is.

      Groetjes

      Verwijderen
  2. Wij en ik van Saskia de Coster las ik ook graag.... Ik las pas vorig jaar de da Vinci code van Brown omdat ik ook dacht dat het niets voor mij was, maar de combinatie van spanning met het historische vind ik bij hem zo goed....in elk van de verhalen staat ook steeds een stad centraal, Parijs of firenze of Rome of Washington, en de zin om die steden (nog) een keer te bezoeken ooit neemt dan alleen maar toe....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij en ik staat hier nog in de wacht, maar ga ik zeker lezen.

      Verwijderen