maandag 7 april 2014

Uitgelezen in maart

Door de verhuis in maart las ik deze maand slechts twee boeken uit.

Het lied van IJS en Vuur: vijfde boek, een dans met draken van George R.R. Martin

en

De kamers van het hart van Jacqueline Caenberghs

De boeken van Martin ben ik wat beu, maar ik heb er hierna nog één te gaan. Dan heb ik de reeks uit dus dat ga ik nog even uitlezen.
Het boek van Caenberghs uit de bib was een goed boek.

Ondertussen heb ik de twee andere boeken uit de bib ingeleverd zonder te lezen. Dat doe ik bijna nooit, maar er zat deze keer niets anders op.

Ik ga nu eerst dat vervolg lezen op Het lied van Ijs en Vuur: dat laatste boek en dan nog wat eigen boeken denk ik. Tot ik de draad van het lezen weer heb kunnen oppikken.
Nu is het vakantie dus ik lees vooral eens een kinderboek voor. En natuurlijk ook wel kranten en tijdschriften.
Het lezen van boeken is verminderd doordat ik zoveel aan mijn hoofd heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten