woensdag 25 juni 2014

Samenstellen vakantieboeken 2014

Drie weken Frankrijk.
En ik denk vooral aan het leesvoer dat ik moet meesleuren.
Dat vind ik niet erg. Natuurlijk niet.
Maar welke boeken mee te sleuren.

De nieuwste van Stephen King gaat alvast de valies in.
En De jongste zoon van Bart Meuleman.
En dan ééntje van de reeks die de Libelle aanbied.
En één van Alice Munro en Daphne Deckers.

Hoeveel ga ik eigenlijk kunnen lezen in die drie weken met al ons kinderen rond mee en een zwembad binnen de 20 meter? Twee? Vier? Zes?
Ooit had ik te weinig boeken mee. Is acht teveel?
En onze vrienden gaan dit jaar 14 dagen mee. Is het wel beleefd om lui en eindeloos te lezen? Ik heb me voorgenomen om maar gewoon eerlijk te zijn.
'Kijk! Ik ben een lezer en op vakantie ben ik ook nog eens ongelooflijk LUI. Ik wil het eten wel maken en de was doen, maar de rest is voor een ander. ' Dat ga ik zeggen. M. ? Moest het niet zo zijn geef een gil!

Tips ook altijd welkom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten