dinsdag 8 juli 2014

Uitgelezen in juni

In juni alweer slechts één boek uitgelezen.

Elegant als een egel  van Muriel Barbery.
Omschreven als een filosofische roman.

Ik vond het een eerder saai boek, maar het was een bestseller in Frankrijk.
En een verrassend einde had het ook.

De afgelopen vier maanden heb ik bitter weinig gelezen. Door de vermoeidheid van mijn zwangerschap en nu is onze baby zeven weken.

Maar ik wil er weer invliegen. Zaterdag vertrek ik voor drie weken op vakantie. En bij mij is vakantie luieren op het terras of aan het zwembad en lezen...

Vandaag heb ik mijn vakantieboekenlijstje samengesteld. Het was bijzonder moeilijk want ik zou het vierde boek van Karl Ove nog willen uitlezen, maar dat is zo een zwaar boek voor op vakantie en ook het laatste en zevende boek van Het lied van IJs en Vuur ligt nog te wachten , maar ik heb even geen zin in ridders en zwaarden. Die twee boeken zijn het dus alvast niet geworden.
Morgen of overmorgen publiceer ik mijn vakantielijstje voor 2014.

Ik kan niet wachten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten