donderdag 30 oktober 2014

Een sticker over onjuistheden

Een sticker moet er dus geplakt worden op het boek dat ik gisteren kocht. Dat het boek onjuistheden bevat!
Het boek van Stan Lauryssens.
Ik vind dit zo onozel.
Bevat niet ieder boek onjuistheden? Zijn autobiografieën dan altijd zo juist? Bevatten zij wel altijd de waarheid? Dit is niet eens een biografie en toch moet er een sticker op.

Dankzij Mathias heeft de uitgeverij al haar gedroomde reclame. Lauryssens mag Schoenaerts bedanken eigenlijk. Mensen gaan het nog meer kopen en er dan gewoon het hunne van denken.

Ik wou het boek al enkele weken geleden kopen, maar gisteren ben ik het snel gaan kopen want men weet maar nooit dat de rechter zou beslissen het uit de handel te laten nemen ofzo.

Weet Lauryssens niet dat je over de doden niets dan goed mag vertellen want dat zij zichzelf niet kunnen verdedigen. Niet dat ik het daar mee eens ben. Ik heb me daar zelf ook al aan gezondigd en in ruil een hoop sores op mijn dak gekregen.

Ik laat later nog wel weten wat ik van het boek vond.

4 opmerkingen:

  1. Toffe blog, heb het net 'ontdekt' :) Ikzelf lees ook heel graag, dus ik zal zeker heel regelmatig komen kijken hier. Ben benieuwd of je het boek van Stan Lauryssens al uit hebt, en wat je ervan vond. Ik lees in het algemeen niet zo graag biografieën, of toch de schrijfstijl, kan het niet zo goed uitleggen... Enfin, ben benieuwd naar wat je nog schrijven zal, nu ga ik nog een beetje snuisteren in wat je al geschreven hébt. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof dat je hier eens komt lezen Fien. Het is niet zo een actieve blog. Mijn boeken voor oktober moet ik er nog op zetten. Dat van Lauryssens zal de volgende zijn ;-). Ik ben blij met mijn uniek exemplaar.
    Ik ben een alleslezer. Niet alles zet ik op deze blog. Ik heb ook veel woonboeken, fotoboeken, ...maar die komen er niet op. Misschien moet ik dat ook eens beginnen doen.
    Ik geef ook een boekenpakket weg.

    Groetjes

    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zie, ik kom alweer piepen! ;-) Uniek exemplaar, zeg dat wel! Het is toch zo dat hij de eer aan zichzelf gehouden heeft, en zelf beslist heeft om de boeken uit de handel te nemen, nee? Ik heb het boekenpakket gezien, maar de Rode Ridder is niet echt mijn ding, en Voor ik ga slapen heb ik al gelezen. Tof geschreven! Eng verhaal wel, eigenlijk... Dus ik dacht: ik laat het pakket over aan iemand die er mssch meer geniet van zal hebben. Ik haal meestal de boeken die ik lees uit de bib, ik heb de 2 andere titels alvast op mijn te-halen-lijstje genoteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt Fien. Het boek is door hemzelf uit de handel gehaald wat mijn exemplaar nog meer waarde heeft al heb ik het wel gekocht om écht te lezen natuurlijk. Maar ik voelde al zoiets aankomen dat het uit de handel zou genomen worden en dacht: 'Snel kopen!' En maar goed want de dag nadien was het niet meer te krijgen.
      Voor ik ga slapen is inderdaad eng. Brrr.

      Verwijderen