donderdag 21 februari 2013

Ik stel mijn leesblog voor.

Deze blog zal vooral over mijn lezen gaan.
Niet alleen het boeken lezen, maar ook de dingen die ik lees in kranten en tijdschriften.

Wel alles over de boeken die ik gelezen heb zodat ik zelf ook een overzicht kan bewaren.
Natuurlijk niet over alles wat ik lees in tijdschriften of kranten, maar alleen de artikelen waarover ik graag iets wou schrijven.

Deze blog is dus een blog over letters. Mijn grote liefde.
Het kan ook zijn dat er hier en daar eens een citaat komt te staan of een gedichtje.

Ik zal ook mijn maandelijkse leeslijst publiceren.
Te beginnen in januari 2013. En bij deze zal mijn oude leeslijst in een kast belanden. Zo ga ik mee met de vooruitgang.

Mezelf voorstellen doe ik dan ook maar even.
Ik ben Sandra, 37 en vooral moeder van negen kinderen (waar ook een paar boekenwurmen tussen zitten). Ik lees graag gewone romans (Literatuur)en boeken over onderwerpen (bv.ecologisch leven). Wat ik NIET graag lees zijn boeken over oorlog of zeer triestige waargebeurde verhalen.
Mijn favoriete krant is dan weer De Standaard.
Mijn favoriete maandblad Flow en Knack. De Libelle lees ik ook weleens graag.
Ik lees NIET graag Story, Dag Allemaal en consorten en die lees ik dan ook enkel per toeval in een wachtzaal ofzo.

Ieder moment is goed om te lezen behalve op 't toilet. Ik kan dan ook overal lezen.
De liefste plek in de zomer is op het terras en in de winter voor de haard.
Ik heb geen TV. Ik luister zelfs niet graag naar de radio.

Lezen is voor mij als voedsel. Vandaar de naam van mijn blog.

2 opmerkingen:

  1. Mooi blognaam. Goed gekozen. Ja, de Flow koop ik ook altijd. En ik geef hem door aan een vriendin in ruil voor iets dat ze bakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super: dat ruilen. Ik heb de Flow ook al geruild voor iets anders :-).

    BeantwoordenVerwijderen