woensdag 30 oktober 2013

BIRTH DAY

Dit boek van Lieve B. heb ik uiteraard ook gekocht.

Mensen beseffen niet hoe goed het is om hier zwanger te zijn en leven te geven.
Hoeveel het uitmaakt waar je geboren bent.

Onze huidige maatschappij heeft vooral te lijden onder luxeproblemen.
Een duurdere betere gsm, Iphone, tablet, pc willen...(doe ik niet aan mee en zal ik nooit doen)
Kunnen gamen en internetten de hele dag door (ik zelf zou knettergek worden)
Veeleisend zijn.
Perfecte relaties willen (vermoeiend).
Veel willen sporten, lezen, theater, cinema, met de kinderen bezig zijn, reizen, ... (sommige willen alles en krijgen nooit een tevreden gevoel: ik hou me bezig met een beperkt aantal zaken)
De perfecte moeder/vader willen zijn of grootmoeder/vader en denken dat ook echt te zijn. (Dat denk ik zelf allang niet meer: integendeel: ik wil vooral mezelf zijn: ook als moeder: als ik tekort schiet is dat ook maar zo :p)

Birthday is een prachtig boek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten