dinsdag 4 maart 2014

Een dans met draken

Het vijfde boek in de serie Het Lied van IJS en Vuur: deel twee: zwaarden tegen draken las ik ondertussen ook uit.
Door George R.R. Martin.

Dit deel was gelukkig weer veel leesbaarder en interessanter dan het vorige deel. Ik was telkens weer benieuwd naar het vervolg. Al heb ik ook veel vragen altijd. Waar is Sam?
Waarom laat Dany haar draken niet los? Waar is de baby van Anje? Hoe zit het met de twee koninginnen in Koningslanding? enz, enz...
Toch blijft het spannend en onvoorspelbaar.

Ik ben benieuwd naar het volgende deel en tevens laatste. Ik hoop dat het einde van de reeks mij kan bekoren en voldoening geven. Dat ik niet honger naar meer.
Toch is het ook goed dat het eens afgelopen is met al die brute mannen.

Dit deel duurde weer langer voor mij om te lezen door de verhuisperikelen hier ten huize.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten