zondag 2 maart 2014

Uitgelezen in februari

Deze maand maar vier boeken uitgelezen.
We zitten volop in een verhuis en ik heb dus heel veel aan mijn hoofd waardoor me concentreren soms wat moeilijk gaat. En het is natuurlijk ook gewoon allemaal veel werk: zo een verhuis.
Toch elke dag proberen lezen...

Het land van IJS en Vuur, derde boek, Een storm van zwaarden: Deel twee: Bloed en Goud door George R.R. Martin
Capriccio Italiano door Bertus Aafjes (bib boek)
De onbekende ridder door George R.R. Martin (uit de bib)
Doel: liefde door Ingrid Baal (bib boek)

Het beste boek was toch weer deat van George R.R. Martin hoewel het me een beetje begint de vervelen nu. Ik vond dat boek ook één van de minste.
Ondertussen ook de twee seizoenen uitgekeken en bezig met de derde.

Binnen een paar dagen verhuizen we, maar ik hoop toch te kunnen blijven lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten