zaterdag 22 februari 2014

Libelle lezen

Een echt vrouwenbladje hé.
Dat ik al las toen het bij de oma's op de tafel lag.

Op zaterdag zijn de weekendkranten laat. Vaak pas na 10 uur en lezen bij het ontbijt doe ik bijna altijd. Dus de Libelle van deze week werd uit de plastiek gehaald.

Ik lees Libelle in een wip. Langer dan een kwartier duurt het meestal niet. Ik lees dan ook niet alles.
Ik haal er weleens inspiratie uit. Vooral : wat ga ik maken om te eten deze week? De meest interessante recepten scheur ik er uit en gaan in de schuif (en nadat ik ze eens gemaakt heb in de papiermand: zo is er hier veel afwisseling qua eten).

Maar ook wat wonen betreft. Zo weet ik nu eindelijk welke tafel er in de woonkamer moet komen.
Wat ik echt wil en mooi vind.
En ik pik wel eens iets op van de mode. Zo heb ik eens knaloranje laarsjes zien staan in de Libelle die ik dan ook ben gaan kopen en ik draag ze nog steeds. Het zijn favorieten !!
Wat sla ik over dan? Make up en verzorging!! Daar lees ik niets van. En de TV bijlage.
Ook sommige interviews met bekende koppen sla ik over omdat die mensen mij niet interesseren.

Libelle is nog steeds een goed boekske...en ik heb een abonnement.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten