zondag 2 februari 2014

Montana en geboortefotografie

Dit weekend in De Standaard.

In het magazine stond iets over een roadtrip door Amerika en ook Montana wordt aangedaan. Dat is ook toevallig. Lees ik er een boek over (Leeg land), koop ik een boek over Montana (op kapaza)en vandaag lees ik die weekendkrant en de bijlages en kom ik dat tegen.
Gisterenavond had ik het er nog met man over. Dat als we ooit terug gaan naar Amerika het een roadtrip wordt met onder andere Montana op de weg. Die bijlage ga ik dus alvast bijhouden.
Man wil liever terug naar Las Vegas, maar het kan een combinatie worden :-).
Niet voor dit jaar uiteraard. Ik ben weer zwanger! Maar volgend jaar ...

Ook stond er nog iets in de krant over geboortefotografie. Zelf heb ik één zwangerschap en bevalling laten fotograferen door Jos Verhoogen dus ik was blij verrast hem tegen te komen in de krant.
Ik ben nog steeds erg blij dat ik dit één keer laten doen heb. Een mooie herinnering. Een fijne ervaring.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten