zaterdag 2 januari 2016

De bazaar van boze dromen


las ik vandaag uit.
Het 24ste boek van Stephen King dat ik uit las sinds 1991.
Hij heeft er uiteraard veel meer geschreven, maar van deze auteur las ik het allermeeste en ik ben de laatste jaren opnieuw een even groot fan als ik was in mijn tienerjaren.

Dit boek zijn korte verhalen. 20 verhalen in totaal op 576 bladzijden.
Stuk voor stuk goede verhalen, maar er zijn er een paar hele goede tussen.
Ook één (voor mij)super saai verhaal over honkbal.
Het zijn verhalen waar King zijn inspiratie vooral haalde uit zijn dagelijkse leven.
En het laatste verhaal vind ik het beste :-).

King is ondertussen 68 jaar.

En aangezien hij deze verhalen vorig jaar (2015)uitgaf mag dit boek meetellen in De verbeelding Book Challenge 2016.
Een boek door een auteur ouder dan 65.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten