maandag 18 januari 2016

Zuiverheid (Verbeelding Book Challenge 2016: punt 1)

Het duurde iets langer dan ik zelf verwacht had, maar mijn punt 1 is van de Verbeelding Book Challenge 2016 is afgestreept.

1. Een boek dat meer dan 600 bladzijden telt.
    -Ik las Zuiverheid van Jonathan Franzen.

Het boek gaat over een jonge vrouw die een nogal vreemde relatie heeft met haar moeder en die niet weet wie haar vader is. Dat wil ze nochtans heel graag weten al was het maar omdat ze vindt dat hij haar studielening moet helpen afbetalen. Maar haar moeder weigert het te zeggen.

Dus gaat ze zelf op zoek en komt zo ongewild interessante mensen tegen.

Het boek gaat over relaties, familie, het internet, generaties, enzovoorts, maar ook over geld en de huidige maatschappij.

Wie meedoet aan de Challenge en dit boek wil lezen als deel van de Challenge. Laat me iets weten.

3 opmerkingen:

  1. Ik heb de Correcties hier liggen van Franzen, als je wil kunnen e ruilen :-) Al moet ik zeggen: zelf vind ik het geen zo'n geweldig boek hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het boek is momenteel bij een andere lezer (en vriendin), maar ik krijg het waarschijnlijk terug rond Pasen :-) want dan zie ik haar terug. Ik wil het je zeker opsturen dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah da's goed, dan stuur ik je het mijne op! :-)

    BeantwoordenVerwijderen