vrijdag 21 juni 2013

Libelle

Ik ben een dertiger en vrouw en die lezen de Libelle.
Zo een Libelle heb ik zeer snel uit want ik lees snel.
Ik maak weleens een gerechtje klaar uit de Libelle of volg al eens een TIP op.
De mode: daar kijk ik ook naar en ik heb weleens speciaal een jurk gekocht omdat ik ze prachtig vond in de Libelle (en ik heb die deze winter ook heel veel gedragen).
Interviews met BV's lees ik dan weer nooit tenzij het een superinteressante BV is.

En die pockets voor de zomerdagen kocht ik nooit want romannen lees ik niet.
Toch gelezen wat voor soort boeken het waren en toen sloeg de verleiding toe.
In de boekhandel vroeg ik plots naar de Libelle boeken voor een prikje. Voor de zomerdagen buiten in den tuin met joelende kinderen rond mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten