zaterdag 1 juni 2013

Uitgelezen in mei

Het boeken lezen schiet er dezer dagen erg bij in. Ik heb teveel rond mijn kop. Gisteren nog een poging gedaan om aan de keukentafel verder te lezen in mijn bibboek want het moest eigenlijk uit voor 4 juni, maar dat lukt dus niet. Teveel andere gedachten. Ik kon me niet concentreren. Dus het boek heb ik voor de tweede keer al verlengd met drie weken. Het ligt niet aan het boek, maar aan mezelf!

In mei slechts twee boeken uitgelezen.

Vaders van verschillende auteurs

en

Vita Brevis van Jostein Gaarder

De krant lezen lukt nog net, maar ook daar sla ik hele stukken over. Ook blogs lezen lukt amper.
Ik zit momenteel in een bepaalde fase in mijn leven waarin het lezen op de achtergrond verdwijnt. Er komt geen andere hobby in de plaats. Alleen maar bedenkingen en gedachten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten