vrijdag 20 september 2013

Kotsmisselijk

Ik denk dat ik maar geen kranten lees.

Vandaag werd ik toch wel echt kotsmisselijk toen ik een artikel las over straathonden in Roemeniƫ. Dat is daar een levensgevaarlijk probleem. Een jongetje van vier werd doodgebeten voor de ogen van zijn broertje van zes. Ik sloot mijn ogen na het lezen van dit artikel. De oma was aan het 'opletten'. Ik was echt misselijk.

Even later las ik dat een vrouw zich had laten steriliseren ivm fosfaat en de kunst. Dat maakte mij niet misselijk, maar ik dacht: 'Gek!.

Daarna las ik nog een artikel dat ik ook al drie keer moest lezen om te geloven dat dit WAAR was. Een baby van vijf maanden was per ongeluk op de bagageband gezet in de luchthaven van Alicante en overleden. Hoe kan dat NU? Weer werd ik kotsmisselijk.

Ik wil dit echt allemaal niet lezen.
Ik kijk al heel lang niet meer naar het nieuws omdat sommige beelden echt pijn doen.
Maar lezen is niet veel beter merk ik nu.

Lezen kan ook slecht voedsel zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten