woensdag 25 september 2013

Lezen in De Morgen vandaag

Sommige is de krant lezen net iets interessanter dan anders.
Bijvoorbeeld  wanneer er staat dat 1op 3 kleuters niet ontbijten 's ochtends.  Dat begrijp ik dus niet en ik vraag me dan meteen af of die kleuters dan gewoon opstaan, aankleden en naar school vertrekken.
Hier is er af en toe wel een puber die geen tijd of zin heeft in ontbijt, maar dat moeten ze dan zelf maar weten. Het belang ervan is al duidelijk gemaakt. De kleintjes ontbijten altijd tenzij ze ziek zijn.

Ook nog in De Morgen een jonge lezeres die boeken tipt die ik ook wel zou willen lezen. Zoals Het schervengedicht en The History of love van Nicole Krauss. Gisteren las ik over een ander boek van Elaine St. James (Eenvoud in je leven, eenvoud in jezelf), maar dat boek is niet meer bestelbaar en vind ik voorlopig niet tweedehands.

Positief nieuws vandaag. Het weer en Kapitein Winokio komt op Ketnet.
Els De Pauw schreef dan weer over een herkenbaar fenomeen. Over hulp die geen hulp is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten