zaterdag 9 mei 2015

Baby's aan de borst

Vandaag bij de populaire krant Het Laatste Nieuws (die ik enkel op zaterdag koop) mooie foto's en artikels over baby's aan de borst.

Supermooi die foto's en de artikels.

Moeder zijnde die heel erg voor borstvoeding is ben ik zooooo blij met dit artikel en zeker in deze krant !
Deze moeders zeggen heel herkenbare mooie dingen en dat kan ik alleen maar aanmoedigen.
Het spoort andere twijfelende mama's aan om toch voor borstvoeding te kiezen: de meest normale en meest logische voeding voor je kind!

Jammer genoeg zijn Fee en ik sinds een paar dagen gestopt met de borstvoeding. Dat ging gewoon vanzelf. Er zat geen plan achter. Ik had nog veel langer willen geven, maar binnen elf dagen wordt ze dus één jaar en ik gaf 's avonds en 's ochtends al een flesje. Ze dronk alleen nog 's nachts één tot vijf keren , maar sinds een paar dagen slaapt ze dus door 's nachts en bij mij geen borstvoeding meer.

Borstvoeding zou DE verplichte voeding moeten zijn voor je kind tenzij je echt niet anders kan.
En het valt ook op dat het meestal door de vroedvrouwen en hun heel deskundige raad dat het toch bij veel vrouwen uiteindelijk lukt om te voeden en lang te voeden.
Borstvoeding gaat soms niet vanzelf, maar voor je kind moet je blijven proberen vind ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten