donderdag 7 mei 2015

Macbeth en meer leesvoer

Links zie je de graphic novel die ik vandaag kocht. Macbeth van Shakespeare.
Rechts is hetzelfde, maar een boekje uit 1908.
Beiden in het Engels al denk ik dat voor mezelf het linkse sneller gaat lezen.

Ik kocht ook nog:

Twee strips.

De nummer één van Cédric: School. Dat leek me leuk voor de jongens.

En ook : nummer twee van HELL. Daar heb ik toch lang op moeten wachten vind ik.

Verder nog gewone boeken:

M. van Shira Keller
Noordgeest van Ricus van de Coevering
Iedereen kan schilderen van Emma Curvers
Vicky & John van Louis van Dievel
De terugkeer van Lupe Garcia van Carolina Trujillo
Boy van Wytske Versteeg
Zolang er tranen zijn van Hannelore Grünberg_Klein
Zondagsgeld van Philip Snijder
Dorsvloer vol confetti van Franca Treur
De blauwe draad van Anne Tyler

Ook kocht ik nog seizoen vier van The Walking dead (de TV reeks).

Vandaag las ik Alfred & Emily uit van Doris Lessing dus ik mag weer in een nieuw boek beginnen.
Ik kan niet kiezen eerlijk gezegd. Ik wil ze allemaal lezen.
En ik geniet nog na van deze nieuwe oogst.



1 opmerking:

  1. Zoveel! Ik koop echt zelden of nooit boeken, ik ben een echte bib-lezer.

    BeantwoordenVerwijderen