vrijdag 11 september 2015

Oogst

OOGST vol.3 zat in de bus en dat gaf me meteen ontzettend goede kriebels. Vol 2 las ik uit in Zeeland en ik heb er veel (lees)plezier aan beleefd, maar ook kijkplezier. Zo heb ik de foto's van de meisjes Brown tientallen keren na elkaar bekeken en het artikel twee keer volledig gelezen.
Vol.1 moet ik nog een klein stukje en deze ligt thuis en is voor bij een echt goed moment. Dat gaat dus trager.
Jammer genoeg telt dit niet mee voor 'Uitgelezen.'

Wie meer wil lezen of weten over het magazine OOGST en dat zegt een tentoonstelling te zijn op papier kan hier klikken. Zeker de moeite waard.

Ook een ander magazine viel op de vloer, maar dat is het FEEL GOOD boekje (Flow). Ook een tof magazine, maar dan van andere slag.

Veel leesplezier dit weekend. Ik ga het er eens van nemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten