woensdag 9 september 2015

Uitgelezen in augustus: pover

Paarse Hibiscus las ik uit en Leven zonder auto.

Het lezen is weer verminderd.
Andere dingen nemen mijn tijd in. Vooral tijd in verband met de kinderen.
Hoe graag ik ook lees. De kinderen hebben voorrang.
Dus wordt er ingeschreven voor woordklassen en tekenlessen en zwemlessen.
Worden een duizenden papieren ingevuld.
En worden er weer tandartsbezoeken en doktersbezoeken afgelegd.

Ik zou willen dat ik uren op een dag kon lezen, lezen , lezen, ....
Maar ik moet boodschappen doen, wassen en koken en steel soms een klein moment van lezen.
Maar dat geeft niet.
Het is zo.

Joost Zwagerman pleegde zelfmoord en mijn 'helden' Connie Palmen en Kristien H. zijn nu zestig. De ene ziet er 40 uit en de andere 80, maar dat maakt allemaal niets uit. Twee straffe madammen. Allebei.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten