vrijdag 23 oktober 2015

Hemel zonder sterren-Lara Taveirne (een ontdekking)

Vorig jaar debuteerde Lara Taveirne met De kinderen van Calais waar ze een prijs mee won.
Maar ik las ongeveer een week geleden een interview met haar. Dat sprak me aan en ik kocht Hemel zonder sterren. Dat is haar nieuwste en tweede boek.

Ik las dit boek niet in één adem uit, maar het had wel gekund. Ik werd meegesleurd, genoot van de beschrijvingen, hunkerde mee met de personages enzovoort.
Meeslepend was het.
Ik deed er twee dagen over. Iedere vrije minuut ging naar het boek.

Het gaat over een vrouw Larissa die nog steeds heel erg leeft in het verleden en die veel tijd heeft. Ondertussen is ze getrouwd en heeft ze zelfs kinderen.
 Een vrouw die zich verliest in haar fantasie en nog steeds hunkert naar haar Grote Liefde uit het verleden.
Op een dag besluit ze om die Liefde opnieuw te ontmoeten. Na tien jaar.

De kinderen van Calais is ook al besteld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten