zaterdag 24 oktober 2015

De NINA boeit me niet meer op zaterdag !

Lang. Redelijk lang zelfs kon ik genieten van dit bladje op zaterdag bij een populaire krant. Nog steeds brengt de krantenman 's zaterdags die krant ook mee.

Maar al een paar weken denk ik.
Is het nog wel de moeite?
Nu vind ik enkel de woonpagina's nog de moeite om te bekijken.

Hilde Sabbe vond ik stukken beter dan Anke en Goedele.
Anke haar stukken zijn zo saai.
Haar column hoort ergens anders thuis. In de MAMA ofzo.

Bij Hilde kon ik nog eens glimlachen of lichtjes lachen.
Die maakte best spannende dingen mee.
Bij Anke is er vooral ergernis.
En totaal geen herkenning helaas. Ook al is ze moeder van drie zonen.
Dan had ik het stukken meer voor Hilde.
Waarom is zij eigenlijk weggegaan?

En Goedele. Dat is Goedele! Dat lees ik niet eens.
Ik vrees dus dat ik binnenkort deze krant nog alleen op een ander zal lezen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten