dinsdag 13 oktober 2015

Uitgelezen in september

Mijn lezen staat alweer op een laag pitje en ik ben ook wat laat met mijn lijstje.

Ik las in september niet de gewoonlijke kost.

Drie las ik er uit.

-Eten uit de buurt van Michiel Bussink (over eten uit je eigen lokale buurt, zelf tuinieren en zelf doen).

Dit boek was eigenlijk niet echt iets voor mij. Wat ik er wel door gaan doen ben is me ingeschreven bij de Voedselteams in onze eigen buurt om lokaler te eten. Al vind ik dat ze hier ook nog ver zoeken.

-Lunchpauzegedichten van Jan Arends is poezië en dus eigenlijk geen ècht boek. Het past in mijn Verbeelding Book Challenge 2015 voor puntje 30.

-Dit is het boek voor ouders met een leven van Barbara Van Erp en Femke Sterken is een sterk overdreven ouderboek (met jonge kinderen)over de niet zo roze wolk.
Wel leuk om te lezen...

Mijn leesvoer was dus pover en niet mijn gewone kost.
Vermoeidheid doen wel vaker wat met mijn lezen.

Maar goed nieuws.

Ik ben in Schrijver bezig van Karl Ove Knausgard en kocht ook al Vrouw.
Ook in Superba ben ik nog steeds bezig.
Ik denk wel dat ik ze uit krijg deze maand.

Boeken blijf ik wel kopen ondertussen want er komt zoveel interessant in de winkel.

Tot snel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten