zaterdag 28 november 2015

Dimitri Verhulst

Het derde boek dat ik uitlas in de herfstvakantie was Mevrouw Verona daalt de heuvel af van Dimitri Verhulst.

Dit is het vierde boek van Verhulst dat ik las.

De andere waren: De helaasheid der dingen dat goed was (2006)
De laatste liefde van mijn moeder dat ik ook goed vond (2010)
De laatkomer (2013) waar ik me dus niets meer van herinnerde. Het boek staat wel in mijn lijst met gelezen boeken die ik bij hou in een map en daar komen NOOIT ongelezen boeken in, maar over dit boek heb ik zelfs niet op deze blog geschreven. En ik wist er dus echt niets meer over.

Waar ik alleen maar uit kan opmaken dat het niets bijzonders geweest moet zijn.
Hier kun je een korte samenvatting lezen over dit boek en bij nader inzien herinner ik het me wel degelijk. Ik heb het gelezen, maar vond het inderdaad niet zo best.

Maar dan: Mevrouw Verona daalt de heuvel af stond allang in mijn boekenkast om te lezen, maar ook hier. Ik vond het zo saai. Echt saai.
Waarschijnlijk begreep ik het gewoon niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten