zondag 29 maart 2015

Als ik blijf

Ik las dit boek van Gayle Forman eindelijk uit.
Eigenlijk vind ik dit een jeugdboek en ik had het zomaar gekocht in de boekhandel.
Een beetje zonder er bij na te denken.
Thuis gekomen bleek het nogal bekend bij de dochters. Eén dochter had ook de film gezien en alle drie wilden ze het boek uit lezen wanneer ik het had uitgelezen.
En dat heeft dus eventjes geduurd.

Eerlijk?

Ik vond dit maar niets.
Te saai voor mij. Niet spannend.
Eigenlijk zit er geen verhaal in.

Ik ga het wel optellen bij mijn eigen Book Challenge 2015 opgepikt bij Kathleen.
Puntje 18: een boek dat ik al een hele tijd nog moest uitlezen. Nochtans wil ik daar liever niet meer aan mee doen. Daarvoor is mijn tijd te kostbaar.
En Puntje 21: een boek dat verfilmd werd. Dit boek werd verfilmd en hopelijk is de film dan beter :-).

Weet je dat ik zelfs even heb moeten nadenken wat het einde nu al weer was. Ik wist het niet meer, maar nu wel weer. Zo boeiend was het dus.

Mijn lezen staat momenteel op een erg laag pitje al las ik in maart alweer elf graphic novels uit.
En ik heb al verschillende complete seizoenen gezien op DVD. Daar kruipt wel wat tijd in die ik voorheen aan lezen gaf.
Maar soit. Dat lezen keert wel weer. Dat moet wel want ik heb ondertussen een opstapelende stapel te lezen boeken.

't Is eigenlijk best leesweer vandaag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten