maandag 2 maart 2015

Saaie boeken

Ik was dus van plan om weer van elke letter in het alfabet een boek te lezen van wie de naam van de auteur begint met die letter.
Zo las ik onlangs van David Abbott een boek.
Vorige week nam ik een boek uit de bib mee van Fredrik Backman. Oma heeft me gestuurd om te zeggen dat het haar spijt is de titel.
Maar ik ben na een paar dagen moeizaam lezen gestopt rond pagina 50 . Pfff. Niets voor mij.
In het verleden zou ik zo een boek uit koppigheid uitgelezen hebben , maar ik heb al een paar keer van andere leesbeesten gehoord dat dat stom is omdat onze leestijd zo kort is in dit leven.
En dus gaat dit boek ongelezen terug naar de bib. En ik zal een ander boek meenemen waarvan de auteur zijn naam begint met een B.

Ik ga nu van start met Karl Ove Knausgard zijn vierde boek: Nacht.
Daarna moet ik Schrijver ook nog lezen dus ik heb wat in te halen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten