vrijdag 27 februari 2015

Nog meer graphic novels

 Uit de bib nam ik een paar graphic novels mee.
Paradijs op aarde 1 & 2 van Stijn Gisquière. Echt een aanrader. Dunne boekjes, maar zo goed !
Moet je zeker eens meenemen uit de Bib.
Ook Aardbei & Chocola van Aurélia Aurita las ik. Ook fijn boekje als tussendoortje :-). Gaat wel enkel over seks ;-) en ook een beetje over onzekerheid.
 Ik kocht ook nog zelf twee novels. Cat Person van Seo Kim. Ook heel goed !
En Tamara Drewe van Posy Simmonds. Dat is tot hiertoe de dikste graphic novel die ik gelezen heb.
Is een echt verhaal over een schrijvershuis dat op stelten komt te staan met in de hoofdrol die Tamara.
Dit verhaal is al een tijdje uit (2009) en redelijk bekend, maar ik had er nog nooit van gehoord.
Er zou zelfs een TV reeks van gemaakt zijn.
Het is interessant en ook heel goed.

Hm. Maken ze ook slechte graphic novels???
Ik ben echt verslingerd geraakt aan dit soort boekjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten