woensdag 18 februari 2015

R.J. Ellory

Ik las Het kwaad en de rivier uit van R.J. Ellory.
Dit is het tweede boek dat ik van hem lees.
Ik las eerder Een stil geloof in engelen, maar ik vond dit beter eigenlijk.

Het verhaal gaat dat er een dood meisje wordt ontdekt en dat zo oude wonden weer open gaan. Hoe meer de sheriff gaat spitten hoe meer er boven komt. Vooral één rijke familie in de buurt lijkt nogal wat te verbergen hebben.
Het boek is goed. R. J. Ellory kan zeer goed schrijven en er is altijd spanning. Je wil steeds weer verder lezen.

Door vakantie moest ik het boek even thuis laten en dat vond ik jammer. Ik dacht er regelmatig aan. Hoe zou het aflopen al is het toch ook wel een klein tikkeltje voorspelbaar.

Dit boek past ook in mijn Book Challenge 2015. Puntje 7 kan afgevinkt worden.

Ik las ook weer een graphic novel uit. Deze keer The Walking dead: boek 1, maar daar zal ik nog eens apart over bloggen want ik vind dit een aangename afwisseling. Zo vink ik ook puntje 28 af want dit is een novel in het Engels.

Mijn volgende boek zal ook kaderen in het afvinken van puntje in de Book Challenge en dus zal mijn volgende boek iets romantisch zijn of chicklit. Ik kijk eens even in mijn boekenkast of ik nog iets liggen heb. En anders zal ik morgen de bib eens een bezoek brengen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten