zaterdag 7 februari 2015

Zot van graphic novels

 Dankzij Kathleen van Verbeelding en via de Book Challenge 2015 werd ik nieuwsgierig naar graphic novels.
Stupid me dacht eerst nog dat dat gewoon strips voor volwassenen waren en verder dacht ik er niet over na.
Maar Kathleen haar enthousiasme waaide nogal over en dus ging ik naar de bib om er eens drie uit te lenen en dat werden:

Broze stad van Paul Auster
Het zotte geweld van Joris Vermassen
Madame Pipi van Delphine Frantzen


 Ik vond ze alle drie keigoed en ik maakte in mijn leeslijstschrift een pagina vrij voor graphic novels. Want ik voelde dat het hier niet bij zou blijven.
Bij deze mag ik puntje 6 en 20 doorschrappen. 6. Lees eens een graphic novel en 20. Een boek dat je in één dag kunt uitlezen.

Onderstaande map heb ik al sinds midden 1990 toen ik mijn gelezen boeken ben beginnen noteren. In het begin nog heel netjes en later heel rommelig (omdat het snel moest gaan met de kinderen rond mij). Maar ik noteer ze nog steeds in de Hema map.
Ik kom er later nog eens op terug hoeveel boeken er in staan. Al las ik natuurlijk al van voor 1990 !!


1 opmerking:

  1. Oh waw! Zo geweldig die map. Ik hou nu al een paar jaar alles wat ik lees bij op Goodreads. Het is zo leuk om af en toe terug te kunnen blikken op wat je al allemaal hebt gelezen. Ik wou dat ik daar ook vroeger mee was begonnen. :)

    BeantwoordenVerwijderen