vrijdag 27 februari 2015

Spelen met vuur

Spelen met vuur van Nora Roberts is het derde boek in de trilogie van Het eiland van de drie zusters.

Deel één las ik in april 2014 toen ik zwanger was en heel moe. Toen was dit het perfecte leesvoer.

Uiteindelijk las ik Deel twee in juli 2014 op vakantie in Frankrijk.

En nu dus het derde deel omdat het nu eenmaal een trilogie is en ook paste dit prima in mijn Book Challenge 2015 en vink ik puntje acht bij deze af. Lees eens een romantisch boek of chick-lit.

Dit derde deel is zowat hetzelfde als de twee vorige boeken.
Romantiek, verleiding, beetje seks, enzovoorts.
Voorspelbaar, niet spannend genoeg, maar zeer vlot leesbaar.
Zulke boeken zijn uitgelezen in een mum. Je moet er niet veel bij nadenken en er zijn weinig personages.

Wat wel tof was dat de persoon om wie het in dit boek draait een boekenwinkel met café heeft en dat deed mij soms weleens dromen.
Eigenlijk zou ik supergraag een eigen boekenzaakje hebben. Met een beperkt en eigen aanbod.
Dat zou natuurlijk niet rendabel zijn. Ik zou dat zien als een hobby.

Van Nora Roberts denk ik wel geen boeken meer te lezen. Toch niet in de nabije toekomst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten