woensdag 18 maart 2015

Een cadeauboek

 Dit boek kreeg ik vandaag in mijn brievenbus. Een cadeautje van Cunina waar wij steunkindjes hebben. Ik was er heel blij mee. Moeder van 12000 kinderen van Sophie Van Geel.
En wanneer ik mijn favoriete krant lees sla ik nooit deze mini cartoons over. Die van Casper en Lobbes was dan weer herkenbaar.
Momenteel ben ik aan het twijfelen over een abonnement op een bepaalde krant. Ze geven namelijk elke maand twee boeken cadeau bovenop het abonnement en daar ben ik heel gevoelig aan. Doen of niet?
Met lezen gaat het deze maand iets minder hard.
Ik heb nog geen enkel boek uit en we zijn al de 18de.
Wel al graphic novels.
De reden is deze keer dat ik Dvd's kijken heb herontdekt.
Daar zal ik één dezer dagen ook eens een blog aan wijten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten