maandag 2 maart 2015

Uitgelezen in februari

Doordat ik plots verslingerd raakte aan graphic novels dankzij Kathleen las ik in februari slechts vier boeken.

-Tweeduister (De engelieren en Het geheime raam) van Stephen King
-Het kwaad en de rivier van R.J. Ellory
-De kleinzoon van David Abbott
-Spelen met vuur van Nora Roberts

Ik las weliswaar elf graphic novels. Misschien wat overdreven, maar de liefde is pril.

-Het zotte geweld van Joris Vermassen
-Madame Pipi van Delphine Frantzen
-Broze stad van Paul Auster
-The Walking dead: vol 1 van Robert Kirkman
-The Walking dead: vol 2 van R. Kirkman
-The Walking dead: vol 3 van R. Kirkman
-Paradijs op aarde van Stijn Gisquière
-Paradijs op aarde 2 van Stijn Gisquière
-Tamara Drewe van Posy Simmonds
-Aardbei & Chocola van Aurélia Aurita
-Cat Person van Seo Kim


The Walking dead lees ik het liefste tot hier toe, maar eigenlijk vond ik ze allemaal geweldig.

Door de The Walking dead ben ik plots ook horror films beginnen kijken en heb ik nu al vier afleveringen gezien van American Horror Story: Seizoen 1. Daarom las ik de afgelopen dagen ook wat minder :-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten