woensdag 1 april 2015

Gelezen in maart ?

Al een paar keer had ik het geschreven dat maart maar een povere leesmaand was.
Daar zat mijn nieuwe liefde voor iets tussen of eigenlijk twee nieuwe liefdes :p.
Wat een geluk.
Ik las dus maar één boek uit vorige maand. Dan nog een dun boekje dat me niet veel zei en waar ik al eerder in was begonnen. Niet goed qua leesresultaat. Ik weet het. April moet beter worden !

Eerst en vooral heb ik de graphic novels ontdekt. Ik las er vorige maand al elf en in maart las ik er zelfs één meer. Twaalf dus.

1.Piero van Baudoin
2.The Walking dead- Vol 4- The heart's desire van Robert Kirkman en co
3. The Walking dead-Vol 5- The best defense van R. Kirkman en co
4.The Walking dead-Vol 6- This sorrowful life van R. Kirkman
5.The Walking dead-Vol 7-The calm before van R. Kirkman
6.The Walking dead-Vol 8-Made to suffer van R. Kirkman
7.The Walking dead-Vol 9-Here we remain van R. Kirkman
8.The Walking dead-Vol 10- What we become van R. Kirkman
9.Toen David zijn stem verloor van Judith Vanistendael
10. Domweg dapper van Bei Dao en Gerolf Van De Perre
11.Jaren van de olifant-De leveling 2 van Willy Linthout
12. The Walking dead-Vol 11- Fear the hunters van Robert Kirkman en co

De reeks van The Walking dead heeft 18 volumes. Volume 12 las ik vandaag uit :-).
Ik ga zo een spijt hebben wanneer ik deze reeks uitgelezen heb.

In navolging ben ik ook de TV serie op DVD aan het bekijken en zag ik al seizoen 1 en 2 van de reeks. Seizoen 3 is besteld. Er zijn tot hier toe vijf seizoenen en ook deze TV reeks kan ik smaken.

Dvd's kijken is ook al een nieuwe hobby. Je moet weten. Wij hebben geen digitale TV, gewoon kabel. Ik kijk Dvd's gewoon op een draagbare DVD speler die voortdurend moet opgeladen worden. Redelijk primitief dus.

Ondertussen zag ik de drie seizoenen ook van American Horror Story. Mijn huisgenoten (en eigenlijk ikzelf ook niet) kunnen deze nieuwe smaak van mij niet goed begrijpen.
In dit DVD kijken kruipt ook nogal wat van mijn tijd, maar ik geniet...

Al wil ik het echte lezen echt wel zo snel mogelijk weer oppikken.

Veel leesplezier !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten