donderdag 2 mei 2013

Er is een film

die ik wil zien.
Om de paar maanden is er wel een film die ik weleens zou willen zien.
Dat was zo met Skyfall.
Uiteindelijk heb ik hem niet in de cinema gezien wegens het borstvoeden van ons kind.

De titel van de film kan ik niet onthouden.
Fill the void/Lemale et ha'halal.

Ik las vandaag het artikel over de film in De Morgen en ik zou hem willen zien.
Ook weer gaat het (toevallig) over de strikt Joods-orthodoxe gemeenschap van Tel Aviv.

De film gaat over een jong meisje Shira die voor een zeer moeilijke keuze komt te staan wanneer haar zus in het kraambed sterft. Zou ze met de man van haar zus trouwen of niet. Ze zou het moeten doen, maar wil ze het?

Tien jaar geleden ging ik nog weleens naar de film. Nu is het echt een eeuwigheid geleden. Misschien moet ik het toch maar eens doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten