zaterdag 11 mei 2013

Uitgelezen in april

Ik ben er nog niet toegekomen om het lijstje op mijn blog te zetten.
In april was de maand goed begonnen met lekker veel lezen, maar de afgelopen drie weken kwam ik amper nog aan lezen toe. Ook op ons vakantieverblijf lukte het maar niet. Ik las er één bibboek uit waar ik al even in bezig was. Mijn boek van Karl Ove Knausgard heb ik nu in Zeeland laten liggen anders is het zo een gesleur met boeken.

Uitgelezen in april. Zes boeken.

-Beknopt woordenboek voor geliefden door Xiaolu Guo
-De tafel van 13(een familiegeschiedenis)door Kooiman
-De broederschap door Daniel Easterman
-De ridder in de hoogslaper door Mieke de Waal
-Het vuurevangelie door Michel Faber
-Groeten uit Transitië door Eva Pauwels en anderen

Het meest verrassende boek was toch dat van de Chinese auteur Xiaolu Guo.
Het leukste en meest interessantste boek Groeten uit Transitië.

In mei heb ik er nog maar één uit en we zijn al de elfde mei vandaag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten