maandag 1 juli 2013

Death Valley en picknicken



Deze foto van Death Valley is niet van mij, maar ooit in 2006 was ik er zelf met man. Het was daar toen in de 50 graden. Wij gingen ook in juli dus toen ik vandaag in De Standaard foto's zag en las hoe heet het er nu was kwamen de herinneringen boven. Hoe lucht ik toen gekleed was (bloot). Hoe ik mijn waterflesje overal meezeulde al ging ik maar 10 minuten uit de auto zijn. Hoe het bijna niet uit te houden was in die hitte. Niet in Death Valley en ook niet in Las Vegas. Puffen was het.

Ook stond er iets in over picknicken van Dorien Knockaert. Hoe graag doe ik dat wel niet, maar veel en veel te weinig.
Ze schreef over de oorsprong van picknicken enzo. Leuk artikel. Zo eens in De Standaard.
Waarschijnlijk vind ik zelf picknicken zo leuk omdat de kinderen niet hoeven te blijven zitten en smossen niet uitmaakt dan. We zijn ooit zelfs eens gaan picknicken in de regen :-).
Geef mij dus maar een picknick in Belgiƫ in plaats van Death Valley. Al was dat echt wel een onvergetelijke vakantie voor Tim en mij.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten