vrijdag 26 juli 2013

Grany Di en kraamtijd

Vandaag in De Standaard fijn te lezen dat er nog mensen zijn die even stil staan bij het feit dat Lady Di echt dood is. Nu haar zoon vader is geworden komt dat toch allemaal nog eens extra naar boven.
Op pagina 2 van de krant een column daarover.

En dan over de kraamtijd. Iedereen heeft er maar de mond van vol dat Kate al naar huis ging binnen de 24 uur. Wat is daar abnormaal aan? Ik deed dat ook na de geboorte van ons kinderen. Zo snel mogelijk weer naar huis. Van de jongste ben ik 's ochtends bevallen en 's avonds was ik al in mijn vertrouwde omgeving. Ik ken nog vrouwen die dit doen dus zo abnormaal is dat toch allemaal niet.
Daar werden in de krant van vandaag ook hele artikels aan gewijt. Uiteraard alles nieuwsgierig en grondig gelezen.
Ik ben de tijd vooruit.

1 opmerking:

  1. Tja, dat vond ik er ook over! Dat doen hier ook veel vrouwen en daar
    staan geen legertje huishoudsters en nanny's klaar om die te ontvangen thuis....
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen