vrijdag 5 juli 2013

Veel boekennieuws en Ditte

In de kranten vandaag veel nieuws over boeken.
Altijd staat er wel een boek tussen dat ik graag zou willen lezen. Ik heb mij er allang bij neergelegd dat ik in mijn leven nooit al de boeken ga kunnen lezen die ik zou willen lezen.
Mijn voornemen om minstens vijf boeken per maand te lezen lukt ook al niet erg. Zo zou het nog een beetje lukken.
Maar mijn leven is helaas iets te veel gevuld. En de kinderen en het huis zouden er teveel onder lijden. De was zou zeker niet gedaan worden en vers koken zou er ook veel minder zijn. Ik wou dat lezen prioriteit zou kunnen zijn, maar zo gaat dat niet.

Ik las ook dat Ditte Libelle verlaat. O. Velen zullen haar missen ! Ik merk vooral op dat die Ditte wel een erg mooie naam heeft. En natuurlijk las ik haar columns wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten