zondag 21 juli 2013

Veertiendaagse gezinskrant

An Candaele kan goed schrijven en haar laatste stukje was weer goed. Jammer dat ze toch iets schreef over de oude koning.

Manu Keirse had het dan weer over de norm van het normale over het te snel een stempel drukken. Ik kan het alleen maar heel erg met hem eens zijn.

Verder ook een artikel over het grote mysterie van de verdwenen sokken. Met ook een pogingen tot oplossingen. Helaas werkt hier niets! Kousen of beter één parige sokken zijn hier nog steeds en probleem en zal het wellicht altijd blijven.

De wakkere papa sneed een thema aan waar ik ook nogal ervaring mee heb. Namelijk: De kleuterverjaardag.
Dat nu net volgende week ik ook een kleuter jarig heb.

En een prachtig interview met Nick Meynen over wandelen als levensbeschouwing. Ik heb zijn boek gekocht. Volgens mij staan er erg wijze dingen in.

Mijn Gezinsspaarkaart gebruik ik veel en heeft mij al regelmatig geld bespaard.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten