woensdag 10 april 2013

Boekenleesstress

Boeken lezen moet ontspanning zijn en dat is het voor mij meestal ook.

Maar nu heb ik het in mijn hoofd gehaald dat er deze maand maar eens wat meer boeken gelezen moeten worden en ondertussen las ik er al 2, maar voor de 10de (vandaag!)moet de derde uit. Op zich is het niet zooo moeilijk want het is een spannend boek en ik lees er zo door MAAR ondertussen heb ik mijn 2 jongsten zonder veel moeite het bed in gekregen. Het zijn nu de kleuters van 4 en 6 jaar!! De ouderen spelen nog buiten en de kleuters willen ook nog OP en papa nog zien (mijn lieve echtgenoot is een hardwerkende zelfstandige die vroeg weg is en laat thuis)dus dan lees ik 1 blz en moet ik weer tussenkomen in een brotherfight wegens toch wel moe: die jongens en vervloek ik de man. Kom nu naar huis wil je!! Dat ik dat boek van mij kan uitlezen. Eten staat klaar. Het is hier allemaal afgewassen. Het enige wat je nog moet doen is naar huis komen en die jongens nog hun gewilde kus geven :-S.
En na nog een blz vliegt er een stoelke door de lucht (niet door mij!).

Dus hm: ik heb een beetje leesstress.
Want overdag heb ik buiten de kranten nog geen letter gelezen.
Wel geprobeerd, maar het lukte langs geen kanten (zie Paasvakantie).
En ondertussen ligt hier nog een ander boek te roepen (Groeten uit Transitië)waar ik ook al in begonnen ben. Zo gaat het niet natuurlijk.

Maar ach: wie zie ik daar toekomen. De hardwerkende echtgenoot. Daaaaag.
Ik ga lezen. Mijn pyjama is al aan :-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten