donderdag 25 april 2013

NIeuwe leesoogst. Een trilogie, Jules en Niels.

Onze ene dochter die zeer veel leest gaat heel vaak naar de bib.
Ze is er zo ééntje die boeken op één dag uitleest. Geen dunnekes , maar dikke.
Ze leeft in het boek en glijdt dan over die bladzijden.
Amper kan je haar bereiken.

Ze haalt veel boeken uit de bib, maar regelmatig loop ik nog de boekhandel binnen want op sommige boeken in de bib moet je lang wachten of moet je nog aanbevelen tot aankoop.
Vandaag kocht ik weer een boek. Het eerste boek van alweer een trilogie.
Tempel van de spiegels. Het magische kristal.
Ons meisje was weer zeer gelukkig en ik ook. Ik bestelde ook nog een ander boek voor haar. Dat komt volgende week toe.

Ook kocht ik nog een boek van Jules voor onze peuter en kleuters. Jules gaat naar school.
En dan nog een boek
Niels (Peter Pype vertelt Niels). Dat is eigenlijk een muzikaal luisterverhaal van Peter Spaepen. Met CD dus.
Het ziet er echt superleuk uit en eh: ik heb een zoontje van zes die zo heet dus ik denk wel dat het in de smaak gaat vallen. Morgen bv. wanneer het slecht weer is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten