woensdag 27 maart 2013

Boeken op woensdag

In de krant De Morgen is er 's woensdags veel te lezen over boeken en ook dat wekelijkse (korte)interview met een jonge lezer. Dat is altijd smullen voor mij.
Ik lees alles over de boeken die ze voorstellen, maar meestal koop ik ze niet tenzij het mij echt (écht)een boek voor mij lijkt.
Maar vandaag stond er iets in over het boek Brave Kinders.
 Onlangs had ik dat boek in mijn handen, maar moest ik van mezelf kiezen tussen dit boek en dat boek 'Ik wou'. Het werd 'Ik wou', maar vandaag las ik in de krant over het boek (en stukjes)en in de boekhandel ging ik dus op zoek naar dit boek. Het was uitverkocht. Het laatste exemplaar stond in de etalage, maar ik kreeg het mee. Ik kan nu niet wachten om eruit voor te lezen aan mijn eigen ondeugende jongens (en meisje). Ik kocht ook nog 'Jules zoekt paaseieren', een koffertje met gouden boekjes :-) (ik moet toegeven dat ook het koffertje prachtig was), De IJzerkoningin deel 3 voor onze elfjarige, nog een boek van Vos en Haas over IJS, de Margriet en een strip voor een andere dochter.
Ik kreeg er gratis 3 leuke bandana's bij (maar ik wist niet van de actie dus daarvoor had ik het niet gedaan). Echt hele leuke in drie verschillende kleuren (roos, groen en blauw).

Kortom: weer heerlijk leesplezier voor de allerjongsten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten