vrijdag 8 maart 2013

Op een drafje

ging ik naar de bib want mijn boeken moesten binnen. Ik had er drie uitgeleend, maar het boek van Barnes heb ik moeten verlengen omdat ik het dus maar niet uit krijg. Van zodra het uit is breng ik het wel meteen binnen.

Ik leende er opnieuw twee uit. Het eerste boek van de letter C bleek van Meg Cabot te zijn waar ik nog nooit van gehoord heb. Houd je hoofd koel! heet het boek. Het lijkt een chicklit , maar er komt een moord in en de hoofdpersonage zou dan voor detective gaan spelen. Zo een boek dat ik nooit uit mezelf zou kiezen.
Het andere boek is Jardena van Hannah Yakin. Het is een dagboek uit Jeruzalem.
Ook een boek dat ik niet zou kiezen, maar de auteur is een vrouw met acht kinderen! Het is weer toeval dat ik daar op val.

Ik vind het wel leuk om ook op deze manier boeken te lezen. Soms zijn ze verrassend, maar soms ook erg saai. Het boek van Julian Barnes is nog steeds niet uit al is hij gestopt over God en nu vooral over de dood bezig en ik moet zeggen: het vlot bij momenten wel om te lezen. Toch heb ik besloten om voorlopig geen Barnes boeken meer te lezen.

Bij de X staan er in onze bib maar twee boeken (gisteren toch)en bij de Y ook maar een half rekje vol.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten