vrijdag 8 maart 2013

Twee dochters

Ik heb een dochter van zestien en één van elf die graag en veel lezen.
Voor de oudste koop ik de boeken meestal. Ze houdt ze ook netjes bij in haar boekenkast en herleest ze.
Men dochter van elf leent uit de bib én ik koop er boeken voor. Nu wil ze het vervolg lezen op De IJsprinses en het derde deel van Broederband.
Zij leest die boeken trouwens op één dag uit wanneer ze de kans krijgt. Ze kan overal lezen.

Oudste wil ook een boek: Betoverd geloof ik dat het heet.

Misschien dat ik straks nog even in de boekhandel passeer. Ik heb drie kinderen thuis vandaag en er komen 2 jongens spelen, maar het ziet er nog lekker weer uit dus ik ga wellicht een wandeling met hen maken en maak dan een tussenstop in de boekhandel.

Men andere drie kinderen lezen vooral strips :-). Hoewel mijn oudste zoon weleens boeken van De grijze jager las is het nu weer lang geleden dat ik hem nog een boek zag vastnemen. Dat komt door die verdomde PSP (die hij niet van mij kreeg, maar kocht met eigen Nieuwjaarsgeld). Ik heb echt een hekel aan dat DING.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten