dinsdag 26 maart 2013

Transitië

Het was in bestelling dus ik had het niet meteen.
Groeten uit Transitië van Eva Peeters, Mme Zsazsa, Kristien Hens, Dorien Knockaert en Joke Rous.

Over duurzame ideeën voor het dagelijkse leven. Ik zag het op de blog van Mme Zsazsa passeren. Haar eerste boek kocht ik niet want rokjes maken heb ik ergerlijk ondervonden is niets voor mij. Geen geduld vooral laat ik eerlijk zijn om een draad door een naald te krijgen.

Maar dit boek leek me wel iets voor mij.
Even doorgebladerd en hm: ja: het is wel mijne dada.
Het zou een boek moeten zijn (staat op de achterflap), een vrolijk boek dat even stil doet staan bij het leven dat wij leiden en dat aanzet om kleine dingen te veranderen met een groot effect.

Ik citeer Wouter duprez 'Let op!De geestdrift in dit boek is besmettelijk! Na dertig bladzijden stond ik al rode biet te snijden. Na honderd bladzijden deed ik aan autodelen. En nu ik het uit heb, krijg ik zelfs zin in een buitentoilet.'

Ik ben weer heel benieuwd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten