zaterdag 9 maart 2013

Camps

Zowat het eerste wat ik lees elke ochtend is de krant en vandaag dus de weekendkrant en

Hugo Camps is ziek. Geen column dus vandaag.

Dat vond ik nu zo raar dat een mens dat zo gewoon wordt. Eerst die column lezen en dan de rest van de krant en dan staat er dat Hugo Camps ziek is en er dus geen column is. Toen moest ik even nadenken.
Maar natuurlijk: hij kan ook ziek worden, het is een mens, geen letters gewoon op papier, hij heeft vast griep ofzo, ...
Voor hem is het vast ook iets onnatuurlijk dat hij dat eens niet doet. Wat zeg ik? Waarschijnlijk vindt hij het supererg. Voor hem is het vast ook iets dat normaal iedere dag gewoon gedaan wordt : die column binnen leveren. En nu ligt hij ziek.
Hij moet wel heel ziek zijn...

Soit. Hugo Camps is ziek, het regent. Ik ga toch naar buiten.

Om het met de woorden van Ingrid te zeggen ;-): Kortom ellende!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten