zaterdag 30 maart 2013

Godganse dagen lezen

Toen ik daarstraks (in supersnel tempo)naar de bib ging.
Boek binnen doen, nieuw boek meenemen (1ste boek met de E)bedacht ik...

Ik zou volledige volle dagen willen lezen. Af en toe eens wandelen of eten of douchen.
Maar voor de rest lezen, lezen, lezen.

Ik vroeg me af of er mensen zijn die dit werkelijk kunnen. Die bv. niet naar hun werk hoeven of geen boodschappen moeten doen of moeten koken of zieke kindjes troosten of ....
Maar ik. Ik kan dat niet. Hoe graag ik het ook zou willen.
Ik lees al teveel. Soms kook ik niet of laat ik de was opstapelen omdat ik liever lezen wil.
Soms ben ik blij als mijn man 's avonds werken moet want dan kan in ongestoord lezen wanneer de kinderen te bed liggen.
Ik probeer ook overal te lezen.
En met kinderen kun je gelukkig ook voorlezen.

Het eerste boek in de bib met de E was van Daniel Easterman. Wederom een boek dat ik nooit zou kiezen..., maar eerst ga ik nu een tussendoortje lezen. Nl. Koontz.
Easterman in de bib halen. Heel toevalling pas voor Pasen. Ben je mee? EASTER(man).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten