dinsdag 5 maart 2013

Zoon

Vandaag sprong ik de boekhandel binnen. In onze stad hebben we er maar één (helaas).

Meteen binnen zag ik ZOON liggen van Karl Ove Knausgard.
Ik ben echt een fan van Karl Ove en las ook VADER en  LIEFDE. Dus zoon werd meteen meegenomen.
Hoewel ik eigenlijk momenteel nog in drie boeken tegelijk bezig ben sta ik nu te popelen om ZOON te lezen.
Momenteel lees ik ook nog een boek van Barnes, dan nog De tafel van 13 van Kooiman en Identiteit.
Zoon kan er dus even niet meer bij, maar wordt toch het eerstvolgende boek.

Verder kocht ik nog een (nieuw)tijdschrift en een krant. En kleine revoluties van Rik Pinxten.
Leesvoer genoeg.
Het is al een dag om buiten te lezen op het terras, maar spijtig genoeg heb ik nog teveel werk binnenshuis. Was, administratie, ...pffff.

2 opmerkingen:

  1. Boeken zijn als slagroom op onze cake :-) Ik wil de hele dag al maar kan me er niet toe zetten. Misschien morgen. (Naar de bieb) O lekker buiten lezen, dat zou geweldig zijn toch?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zou heerlijk zijn...
      Alleen hebben we vaak wel iets anders te doen...
      Zo meteen ook weer achter de kookpotten staan.
      En vanavond een vergadering :-).
      Ik probeer wel elke dag iets te lezen. Er gaat eigenlijk geen dag voorbij zonder letters.

      Verwijderen