woensdag 6 maart 2013

Wij en ik

van Saskia De Coster is nog een boek op het verlanglijstje.

Vandaag las ik al een voorpublicatie in één der kranten en ik denk wel dat ik het graag ga lezen.
Gisteren las ik een interview met de auteur.

Het gaat over een huisvrouw en een bedrijfsleider...

Gisteren heb ik nog wat proberen lezen in het boek van Julian Barnes, maar het gaat over God en ik vind het zo vreselijk saai. Maar ik ben halfweg en wil het nu toch wel uitlezen. Hopelijk komt er toch nog iets boeiends in.

Nu ga ik ook nog wat lezen. Ik heb Lies een beetje vroeger in bedje gelegd omdat ze deze middag naar de tandarts moet en ook Mats doet een dutje.
Dus ik ga nog een pot koffie zetten, de rest van de krant uitlezen en dan nog wat in mijn boek.

2 opmerkingen:

  1. Jij bent een volhouder. Als ik een boek saai vind stop ik helemaal. Pak het niet opnieuw. Hoe was het bij de tandarts?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij de tandarts waren er drie met een gaaf gebit. Eén had een gat en ik had ook een minigaatje :-(.
      Ja Aritha. Het boek is nog steeds niet uit, maar het is ondertussen iets minder saai. We zijn van God naar de dood gegaan.

      Verwijderen